Klop Innovations

Net als zoveel bedrijven is Klop Innovations begonnen in een schuur achter het huis. Gedreven door een visie dat werken in de bouw gezonder en efficiënter kan, én moet. Gevoed door ervaringen uit de praktijk kwam de focus te liggen op stofvrij werken. Door innovatieve oplossingen te bedenken en te laten fabriceren is het merk AIRBO geboren. Onder AIRBO worden bouwstofzuigers en luchtzuiveringsapparaten ontwikkeld die (letterlijk) aansluiting vinden met huidige werkgereedschappen als boorhamers, sleuvenfrezen en andere (fijn)stof- producerende apparaten.

 

GSTALT mocht meedenken in strategie en uitvoering. We hebben beide merken onder handen genomen: zowel KLOP INNOVATIONS als AIRBO hebben een nieuwe visuele identiteit die hen helpt aan een stevige, herkenbare positie in de markt. Voor AIRBO ontwikkelen we marketingcampagnes voor vakgroothandels en bedachten we bijvoorbeeld de online keuzehulp: kiesjebouwstofzuiger.nl. Niet zomaar een statische online tool, maar een uitgekiend proces om op vakgebied, expertise en gebruik uit te komen op een bouwstofzuiger die specifiek voor die eindgebruiker werkt. Onder de hoed van KLOP INNOVATIONS ontwikkelen we daarnaast beursstands, brochures en andere materialen.

Opdrachtgever

Klop Innovations

Werkzaamheden

Rebranding - Brand Concept - Logo design - Concept ontwikkeling - Direct mailings - Campagne ontwikkeling - Huisstijlbeheer - Drukwerkbegeleiding