PROGENTA

Met ruim vijfentwintig jaar ervaring is Progenta dé specialist als het gaat om vloeronderhoud en vlekverwijdering. Dat is wellicht makkelijk te beweren, maar als je wordt aanbevolen door gerenommeerde, internationale tapijtfabrikanten voor specialistisch onderhoud aan hun product, in bestekken door architecten wordt aangemerkt als dé partij voor vloeronderhoud, je door o’Hare Airport of Chicago wordt ingevlogen voor advies, in 20 landen bent geweest voor specialistische vlekverwijdering en ook nog eens een eigen ‘vlekkenmuseum’ hebt, dan mag je je toch echt wel met recht specialist noemen. Met al deze ontwikkelingen werd het voor het merk Progenta ook tijd voor een schoon, nieuw jasje. Op basis van de oude visuele identiteit ontwierpen wij een nieuw logo, een frisse huisstijl en een opvallende campagne.

 

Als je erover nadenkt – en dat mochten we 😉 – zit er achter elke vlek een uniek verhaal. Sommige vlekken gebeuren per ongeluk, sommige uit klunzigheid en andere weer door intensief gebruik. Wat ze allemaal gelijk hebben is dat niemand staat te springen om toe te geven dat hij of zij de veroorzaker is. En bij elke vlek komen er emoties los, van boosheid tot onverschilligheid. En dat is natuurlijk voer voor prachtig beeld…

Opdrachtgever

PROGENTA

Werkzaamheden

Rebranding - Brand Concept - Logo design - Concept ontwikkeling - Campagne ontwikkeling - Huisstijlbeheer - Drukwerkbegeleiding