Brand concept

Dream big

Wanneer de identiteit van de onderneming helder is en we het speelveld in kaart hebben gebracht gaan we het merk ontwikkelen. Kleuren, teksten, beelden, fotografie en toegepast ontwerp. Wij visualiseren diverse passende uitingen en laten hiermee de potentie van het merk zien. We nemen je in een presentatie mee om je nieuwe merk daadwerkelijk tot leven te zien komen. Soms net een droom verder, uitdagend en prikkelend. Niks in beton gegoten, want samen bouwen wij aan jouw merk.

"De droom is nooit in beton gegoten "

Ontwikkelen van middelen

Op basis van de gepresenteerde visuals die het merk tot leven hebben laten komen, kijken we welke middelen er exact nodig zijn om uitgewerkt te worden. De basiselementen als een logopakket, huisstijl items en social media images zijn vaak gewenst. Daarnaast kan een breed scala aan marketing-, communicatie- en promotiemiddelen ontwikkeld worden. In de volgende fase zullen we in overleg gaan bepalen welke middelen we wanneer gaan ontwikkelen.